Etapy produkcji stojaków reklamowych i regałów ekspozycyjnych

Idealny stojak reklamowy lub regał ekspozycyjny winien odznaczać się atrakcyjnym wyglądem, trwałością, stabilnością, powinien gwarantować bezpieczeństwo użytkownikom i być dopasowanym do warunków panujących w sklepach, do których ma trafić. Najważniejszą cechą dobrych stojaków i regałów jest jednak zgodność z oczekiwaniami zamawiających je klientów.

Faza wstępna

Zarówno stojak reklamowy, jak i regał ekspozycyjny, który ma spełniać wszystkie wymienione wyżej wymogi, musi przejść przez całą linię produkcyjną, poczynając od etapu koncepcji projektu konsultowanego z klientem.

Klient, który pojawia się u producenta stojaków i regałów ekspozycyjnych, nie ma potrzeby znać się na procesie ich produkcji. Co więcej, jeśli będzie już w posiadaniu gotowego projektu, możliwym będzie jego dalsze dopracowanie lub poprawienie w ten sposób, aby produkt finalny jak najlepiej spełniał pokładane w nim oczekiwania. – http://sip.krosno.pl/nasze_stojaki_reklamowe_wedlug_przeznaczenia,Nasze-stojaki-reklamowe-wedlug-przeznaczenia—Lista-galerii

Faza projektowa

Proces produkcji zwykle zaczyna się w studiu projektowym. To tutaj klient ma szansę spotkać się ze specjalistami, którzy rozpoczną realizację jego zamówienia. Będzie miał również szansę obejrzeć zaplecze produkcyjne i poznać realizowane właśnie projekty. Dzięki tego typu spotkaniom, klienci mogą zapoznać się z możliwościami firmy oraz z jej pracownikami, którzy będą służyć mu wszelkiego typu radami i konsultacjami na każdym etapie realizacji zamówienia.

W przypadku braku gotowego planu lub choćby koncepcji stojaka reklamowego czy regału ekspozycyjnego, klient może całkowicie zdać się na firmę zajmującą się produkcją tego typu przedmiotów. Zawsze w takim przypadku producent opracowuje projekt sporządzony z myślą o optymalnej wytrzymałości, atrakcyjnym wyglądzie oraz odpowiednim rozmieszczeniu poszczególnych części wchodzących w skład zamawianej konstrukcji. Biuro projektowe wykonawcy na życzenie klienta umożliwia wgląd w wizualizacje obejmujące poszczególne etapy powstawania produktu, dzięki czemu zamawiający może naocznie przekonać się nie tylko o postępach prac, ale i w każdej chwili podjąć decyzję o niezbędnych zmianach w projekcie.

Faza końcowa

Na zakończenie realizacji projektu producent przygotowuje specjalistyczną dokumentację wykonanego stojaka reklamowego lub regału ekspozycyjnego. Dokumentację tę sporządza się zarówno w postaci elektronicznej, jak i w wersji drukowanej. Nierzadko producent dodaje to tego również specjalnie na tę okazję wykonany prototyp przedprodukcyjny. Dzięki takiemu zestawowi, klient może jeszcze wielokrotnie zlecać realizację tego samego zamówienie i to u różnych producentów. Może je także dowolnie modyfikować.

Dodaj komentarz